Mums !

Hej hej !
Sitter nu med Lova och äter våra mumsiga muffins ! Vi försökte göra Sesame street muffins men det blev våran lilla egna variant !
Dagen idag har också varit bra, ganska slapp. Vi slutade tio i två och då gick jag som sagt hem till mig Lova. Först gjorde vi klart so:n och därefter våra snyggaste muffins :)
Imorse vaknade jag med ont i halsen och har fortfarande lite ont så jag skippar träningen idag, vill absolut inte bli sjuk tills imorgon, då är det ju friluftsdag. Den ska spenderas i Velamsund med de bästa Lova, Nikolina och Alva :)
Det ska iallafall bli jätte skoj !
Nu sitter Lova och dissekerar den sista muffinsen, det går riktigt bra enligt Lova :)
Aja nu får ni ha det så bra så hörs vi snart !

Lika ?



Kommentarer
Postat av: Martine

Fin blogg !



kommentere på min ?



www.maax.blogg.no

2010-02-10 @ 17:29:02
URL: http://maax.blogg.no/
Postat av: Lova

Haahaha, sjukt lika!

Jag kan inte se någon skillnad förutom att ena är gul :P

2010-02-10 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0