Kom tillbaka !

Hej hej !
Vill först säga att dagen har varit jätte bra, jätte roligt ! Har spenderat det mesta av dagen med mina käraste vänner Alva & Lova ♥ Var i solan först sedan fick vi skjuts till Pias jobb där vi som sagt fixade i ordning det sista som vi inte hann klart med i Onsdags.
När jag kom hem så åt vi ganska så snart middag och nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik samtidigt som jag skriver här i bloggen. Strax ska jag nog gå ner och titta på tv tillsamman med de andra. Längta tills Solsidan börjar, gillar det programmet ^^

Jag sitter vid datorn i mitt rum som jag inte gjort på väldigt länge eftersom jag nu förtiden oftast sitter vid min mac, aja nu ska ja komma till saken, jag tittade igenom mina bilder och jag hittade massa fina bilder från i somras, bla då jag, Alva och kicki var nere vid trollan ! Bästa dagen någonsin var det verkligen, längtar såå himla mycket tillbaka !





Saknar verkligen allt ! Kom hem!

Ha en fortsatt fin fredagskväll !

Juste, vill bara ursäkta för det fula bilder som Alva! laddade upp i förra inlägget ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0