Jag varnar för väldigt oseriösa bilder ♥




Sara såg scenen och behövde sedan stödja sig mot något:P Nej, men har kollade vi scenen först gången. Man kan bara tänka sig när 3400 ögon kollar på en.



Här kunde Sara i alla fall slappna av.... för hon hittade dessa



Nejj, skoojja:P:P



Sen fick vi börja fördriva tiden med bl.a kortspel:P
Här är Ebba, Lisa och Olivia♥



Har precis börjat fixa håret lite till uppträdandet:S really beautiful, haha



Lisa byter om till riktikt vackra oranga tights, HOT ::P:P



Scensmink, CHECK



Här är ju en VÄÄLDIGT seriös bild... Tar upp benet för att man ska se tightsen.. :D



ROCK! HAHA



Sötaa Linnea♥



Amanda<3<3



Min Ebba, älskar dig <3<3<3



Och nu skulle vi ut och rocka lite, nee, skojja:P



Någon timma senare, ser en aaning sjuk ut, men jag var trött, tuperat hår och grymt mkt smink, vilket inte syns på bilden:P



Lisa, Ebba & Linnea hittade barnbänken och den passade jättebra till dem:P



Julia ♥



Var bara tvungen att lägga in den här också, haha:p Det är mina små Glorias det! Lovee you babes:P <3<3

Det var en del av min dag i bilder:)

Nu blir det engelska dag i skolan. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0