it´s just me

Tjooo, Alva här:) Har också vaknat nu och nu sitter jag i skidkläder och äter lite frukost. Jag är verkligen på topphumör. För att Först blir det extra lång helg och sen väntar en kanonvecka!
På tisdag fyller ja 13 år! Happy!
På onsdag har jag som vanligt en kort dag
På tordag har jag vinterfriluftsdag då jag ska åka längd med Sara, Lova och söta Nikolina.
Och fredagar är vll alltid bra, right?!

Det skönaste är ändå att vi är lediga på måndag:P Då blir det troligtvis forum och sickla med Sarakvinnan och Lovabebisen:) Tänkte passa på att berätta för er om en jättefin blogg som tillhör min zockha (stavning) kompis, tryck här för att komma till hennes blogg<3<3

Ha en suuperdag nu, PUSSAR från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0