Ingen aning

Hej blogggen !
Nu sitter jag i  arbetsrummet vid datorn, tänkte snabbt göra ett inlägg och sedan tänkte jag spela lite Sims, jag fick väldigt mycket lust helt plötsligt att spela det, det var ett tag sen.

Idag åkte jag och Marcus ju Gokart, mamma tog några bilder med min mobil som jag inte hunnit ladda över än men ska göra det ( någon gång ) :) 
Om ett tag  ska jag och mamma hjälpas åt att göra middag tror jag, det blir mumsig kyckling och nudlar. Smaskens !

Juste efter vi hade åkt gokart så åkte vi en sväng förbi Forum för att fixa lite grejor och åt bla lunch.
Jag hittade en t-shirt och ett par shorts på Åhléns men båda dem grejorna ska jag lämna tillbaka för det passade inte så bra :/ ska göra det någon gång under veckan tror jag :)

Men nu ska jag sätta igång Sims, hoppas ni haft en fin dag !


En rolig bild som togs för ett par år sedan :)
Undra vem som gömmer sig bakom  paraplyt ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0