I´m still do want ♥

Hello sunshines<3

I´m HOME.Vi har åkt 1 mil, jag menar 1 mil! Haha, jäävligt stolt man är. Men vi hade verkligen roligare än på länge, tog det lungt, träffade människor, hmmm (....) och SKRATTADE. Självklart mycket flumm, fina filmer och fina bilder. Snyggaste bilden blev ändå när jag och Lova skulle hoppa med skidorna, haha<3 Älskar er tjejor ♥
Tog självklart massor av bilder som kommer upp någon gång imorgon ( om inte Sara lägger upp de ikväll). Ska bort om 35 minuter och sitter här i skidkläder ( HJÄLP) och imorgon bitti blir det gymnastik
. Kul Kul<3<3

Nu måste jag skynda mig rejält asså! HAha, men tack Sara och Lova för bästa dagen på länge, älskar er så j**** mycket ♥♥

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0