Home sweet home

Hejhej på er<33 Sitter inne och kollar ut i stomen! Idag önskar jag att jag bodde någon annanstans, möjligen tänker jag på en speciell plats:P Vill ha sol och värme! Jag blir bara trött av all kyla och allt mörker. Känner mig bara frusen och hängig hela tiden:/
Fast jag har mina små solstrålar som alltid piggar upp mig och gör mig glad när jag är nere och ni vet vilka ni är! 4 gånger i veckan, och sen min alldeles egna lilla babe:P <33333 HIHI:P

Imorse tänkte jag sova ut ordentligt men såklart puttar Santos upp dörren vid halv nio och det blir ljust i hela rummet:/ Men sånt är livet, äkte i alla fall till forum vid kanske halv tolv tolv med mamma för att fixa skor till mig:) Vi hittade ett par jättensygga skor på halva priset som jag köpte och sen en skidjacka också:) Ett par drömconverse (eller alla converse är drömconverse) hittade jag också, ett par smala i skinn. Men dem fick stanna i affären eftersom det inte riktigt är läge för sånna skor nu:) Men jag hoppas de blirmin till i vår, elr kommer snön någon gång försvinna?!

Åt en mysig lunch där också och hittade vääldans mycket fina kläder jag vill/måste ha till i vår/sommar, haha:P Varför ska det finnas så mycket finavår och sommarkläder nu, är det till för att känna sig deprimerad över att solen aldrig tittar fram eller, haha:P

Aja, nu ska jag ta det lungt hemma resten av kvällen, är alltid lika mysigt♥






Först min otroligt jobbiga och busiga, men samtidigt min otroligt söta hund<3
Sen lilla jag, hehe

Kommentarer
Postat av: veronica

haha, söt hund! ;P

2010-02-21 @ 00:02:23
URL: http://sweetchiild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0