Headlight - Alcazar

Är den låt som är på melodifestivalen just nu:) Sitter med familjen framför TV:n och äter lite godis. gotttt:P Nu på kvällen har jag suttit och fifflat lite med en ny design, är sugen på förendring här på bloggen:P Varken jag eller Sara kanså mycket om sånt (jag menar inget illa BABYBABE) så jag tänkte fråga någon om hjälp med en speciell sak om vi ska fixa om här.men jag vet inte...
Pallar inte att kolla på melodifestivalen så jag ska nog sätta på en film på datorn som vanligt, haha:P Några kan nog gissa vilken film jag ska kolla på:P haha, gud, I´m a NÖRD med stora bokstäver, ahah:P kan inte sluta garva åt mig själv... och det där lät ju inte så  jättenormalt, men varför vara normal, bara tråkigt! Hehe.

Aja, nu började det en lite pinsam låt enligt mig.., ja, han kan gå i takt med musiken, hahah:P
PUSSSS♥



Favoritbild i repris! HAHA:P Nu kan ni se fram imot en sjukt jobbig bild på mig för Sara sitter och kollar igenom alla sina bilder på datorn för att hitta en jätteful bild på mig som hämnd! Men jag kan inte låt bli, haha:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0