Gymnastic is the thing







(lägg märke till likheten på mig på sista bilden och sara på första, haha:P)

Har precis kommit hem från en Lagnöträning:) Tog det lungt och flummade som vanligt:P Haha:P Alltid lika kul, som jag alltid säger:)

Efter skolan tog jag och Sara sällskap med Emma hem till mig och här hemma gjorde vi lite mellis och satte på Harry Potter, hihi:P Kollade på slutet av femma och hela tvåan, sen fick vi springa ut till bilen:)

Nu har jag precis kommit hem och just nu äter jag lite kvällsmål:) Sen blir det in i dushen och innan jag går och lägger mig ska jag kolla igenom engelskan till imorgon.

Men nu ska jag äta klartt, PUSSS ALVA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0