Går strax

Hej hej ! 
Väntar på att Lova ska komma så ska vi traska vidare till skolan. Vi har sovmorgon idag till 8.30 vi börjar alltså 20 minuter senare än vanligt, så det är inte så stor skillnad. Men jag ska inte klaga det är väll alltid skönt med sovmorgon hur mycket det än är. :) ? 
Första lektionen är engelska hoppas vi ska fortsätta med animeringarna, det är så kul :)
Slutar även idag tio i tre, idag kan varken jag eller Alva komma på träningen för vi ska spela upp våra musikvideos inför föräldrarna och 6B. Hehe, kommer bli roligt ! Tycker faktiskt våran ( Min, Niko, Lova och Emmas ) blev riktigt bra ! 
Nu är klockan tio över så jag ska sätta på mig kläderna så kommer nog Lova alldeles strax !
ha en riktigt fin dag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0