Första gången någonsin

Tjabba !
Dagen idag har varit kanon bra verkligen ! I skolan var det engelskskoldag vilket var väldigt slappt, vi hade Tea Time för 4:or och 5:or , det var väll inte jätte roligt men inte tråkigt heller. Efter skolan tog jag, Alva, Lova och Emma sällskap av Gustav,Fredrik och Lukas hem :) Det var jätte kul ! !
När jag,Lova och Alva kom hem så satte vi oss lite vid datorn och tittade på klippet då vi uppträdde i förrgår på Cirkus !
Vid 16.00 kom Christina och hämtade upp oss så åkte vi vidare till Alva så hon fick byta om och sedan till Velamsund där vi åkte längdskidor, det var första gången i mitt liv jag gjorde det  och det var kanon kul även fast man vurpade några gånger:P men jag tyckte det gick bättre än vad jag hade trott att det skulle gå :D
Vi bestämde att vi skulle ta med oss fika och åka dit imorgon med! Det kommer bli SKOJ !
Nu sitter jag i mitt rum och kollar några bloggar, väntar på att mamma ska komma hem och laga mat är vrål hungrig. Efter det blir det kanske Let´s dance eller något annat.
Nu får ni ha det så bra så hörs vi någon annan gång :)
I onsdags då vi uppträdde på Cirkus !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0