Dinner

Tjohej ! 
Nu sitter jag med datorn i knät och middagen bredvid mig, ska strax iväg på träningen ( Gymnastik ) ska bli skoj. 
Dagen har varit jätte skoj förutom första varvet då jag höll på att tappa både fingrarna och fötterna för det var så HIMLANS kallt och att Nikolina mådde inte alls bra så vi åkte in och värmde oss och då kom hennes mamma och hämtade upp henne :/ Krya på dig ! 
Senare på dagen blev det lite varmare så jag, Lova , Fredrik och Gustav tog en sväng ut i spåret igen ! Det var riktigt skoj ! :) 
Det var min dag idag hoppas ni också haft en bra dag ! Nu ska jag äta upp det sista av min paj och sen kommer nog Christina snart och då ska vi iväg till träningen
ha det bra ! 

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej

kikade in så täckte passa på att önska dig en trevlig kväll:D

2010-02-11 @ 20:50:52
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0