By the night

Orkar verkligen inte blogga just nu, men tänkte bara slänga in en snabbis:)
Sitter och kollar bloggar och kläder och lyssnar på musik.
Nu i eftermiddag har Sara varit här och det blev som vanligt mycket skratt och en och annan riktig tabbe, haha:P
Vi kollade också på en film och bråkade om vem som fick ligga längst upp i soffan, och Sara trodde Voldemort skulle knivhugga henne när hon låt innnerst vid trappan, haha:p höll på att garva ihjäl mig! Du är för söt BABYBABE<33
Nu ska jag göra lite läxa och sen bara ta det lungt, najjs:P

PUSS
ALVA

A girl like you is hard to find, and I will never get you of my mind ♥

Kommentarer
Postat av: emma

Är allt bra med dig ?

kram

2010-02-21 @ 20:19:14
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag har en veckans blogg tävling i min blogg om du vill vara med klicka på länken :http://guldvivan.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-tavling.html#comment

2010-02-22 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0