Avatar

Hejj på er<33
Va ett litet tag sen nu men nu är jag back on track;) Jag kom precis hem från träningen och jag ska snart hoppa in i dushen. Jag och Sara gick en timma tidigare från träningen eftersom vi sen tidigare hade bokat biljetter till Avatar 3D. Har inte sett avatar än och vi bokade innnan vi visste att vi inte skulle ha vanlig träning så... :)
Ikväll ska jag och Sara nog sova över och kolla på lite film och hade det allmänt kuul! Som vanligt allstå:P

Skönt att veta att man har en hel veckas till ledighet nu och inte ska till skolan som vanligt imorgon! Grymt skönt, eller vad tycker ni? hehe:P

Men nu ska jag dra så jag hinner fixa allt innan vi drar:) Ska kolla ända borta på Heron City så vi måste åka lite tidigare:D
Ha de så bra så hörs vi senare!
KRAM ALVA♥




Vart tog de här vägen?! Vill ha sommar och vår men kan man inte hoppa över alla slask och mörker!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0