Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag vill jag först och främst säga, har ni fått något fint kort eller något annat ? :) ♥

Idag vaknade jag faktist rätt tidigt av mig själv utan att väckarklockan ringde, klockan var kanske halv åtta då jag vaknade och då gick jag upp. Mamma hade gjort i ordningen en mysig fin frukost till mig och Marcus :)
Vid 20 i 9 kom Christina och Alva och hämtade upp mig och då fortsatte vi iväg till Gymnastiken.
Det gick faktiskt hyffsat bra idag tycker jag. :)

Efter träningen skjutsade Christina hem mig då åt jag lite mat och sedan hoppade jag in i duschen.
Då mamma kom hem efter hon hade skjutsat Marcus till innebandyn åkte vi iväg till Forum en snbbis och jag fixade lite saker.
Då vi kom hem gjorde vi i ordning fika vanilj hjärtan blev det, mumsigt !

Japp, och nu sitter jag framför datorn iarbetsrummet och väntar på att mamma ska komma in så ska vi bada Zingo.

Ikväll ska jag nog titta på tv och lite annat skoj :)

ha det bra så hörs vi senare !

Bild tagen av mig från Kroatien sommaren 09 :)
Saknar värmen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0