Alla ♥ Dag

Idag är det alla hjärtans dag. Har haft en långtråkig dag, haha:P Eller på morgonen hade jag träning, på vägen dit fick jag världens finaste present av Sara, ett armband jag tänkte köpa själv för det är så fint<3<3 TAck Sara!

På själva träningen gick det väll sådär. Men jag hade kul, I got mjöölksyra when I walk:( It´s ok Alva, I got mjöölksyra when I stand up, hahahah:P Mitt och Linneas skämt, haha. Det är vad jag kallar humor, hahah. Älskar dig Linnea fiisen<3<3 Men jag har ju alltid kul med mina tjejor så det gör inget!

När jag och mamma kom hem stod i alla fall en fint uppdukad frukost och varsin present på bordet. Gott och kulkul:) Fick en shower gel från Body shop med en av mina favoritlukter. Najjs asså<3 Så det blev en härlig dush och sen hade jag ingeting att göra. Spelade lite style boutiqe
(stavning) och halvsov typ.. Inte så jättekul men det var lite skönt!

Nu på kvällen har jag gjort franska, gjort ett armband och nu ska jag äta lite middag med familjen. Mysigt värre :D Imorgon är det skola, inte jättekul men helt okej. Har en ganska rolig dag som brukar gå riktigt snabbt (bilden spelar en stor roll där, haha) så det är skönt:)
Efter skolan blir det tandläkaren, inte så kul! Men jag ska ansöka efter bankkort då efersom jag är tretton nu:)
Men måste rusa!
Ha en bra kväll!



Fiina<3<3

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas eran Alla hjärtans dag har varit bra. Ni är bäst, puss! <33

2010-02-14 @ 19:27:24
URL: http://granite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0