All Day long

Efter en heldag med hur mycket kul, en halvtimmas jobb till att borsta lite i håret så jag kunde hoppa in i dushen, och lite mer tvätt för att få bort ALLT smink!
HAHA! BÄSTA dagen jag hade alltså! Mina kompisar är det bästa jag har, dom är verkligen helt underbara, roliga, roliga, roliga och dem är bäst! HAHA! Älskar er mina systrar som jag fick vara med igår.

Det var ju så att jag, Sara och gymnastikgruppen skulle uppträda på cirkus för nästan 2000. Det var en konferens för massa tandläkare, tihihii. Jag och Sara åkte hemifrån vid kvart över 7 och mötte upp alla andra vid djurgårdsfärjan en galvtimma senare. Sedan tog vi färjan över till djurgården. Typ 7 timmar senare skulle vi hem. Det kändes som maxt 1 timme. Hade så himla roligt all day long :P <3<3

Bilder från dagen kommer någon gång. Och det är därför jag inte förklarar så mycket. Det får bilderna göra ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0