-

Hej på er alla!
Imorse skulle jag skriva men jag kom inte in på blogg.se, vääldigt irriterande att det ska vara så sjukt segt heela tiden asså!
Nu sitter jag i skolan, kom hit för några minuter sedan och det är bara jag och några killar här än. Vi börjar om 10 minuter så jag kan ta det lite soft och det är skönt! Första lektionen blir engelska och jag hoppas precis som Sara att vi ska fortsätta med animerningarna. Det är så himla kul! JA, vad ksa man skriva...? Haha:P

Nej, men kan ni inte kommentera vad ni gillar coh inte gillar i bloggen här?! och kanske några tips på hur den kan bli bättre! :)
Nu kommer lite folk så jag ska sluta skriva:)
PUSS ALVA



Haven´t met you yet - Michael Bubbel (som jag säger)

Kan inte sluta knarka den här låten!

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Frågestund på bloggen :) Fråga gärna något ! <3

2010-02-16 @ 15:38:05
URL: http://malemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0