-

Sitter hemma i soffan och ska snart sätta på en film. Har dragit på mig mjukiskläder och gosat ner mig i soffan:P Om en liten stund blir det mat och sen lite godsaker, det är ju fredaa! Riktigt narre! Efter skolan idag blev det Pias jobb och göra klart det lilla jobbet.Mitt i åkte jag in till Forum med mami och fixade en liten sak. Lova drog vityp halv 4 4 och jag och Sara stannade mer än en timma till, haha:P Fick ett litet erbjudande (hahha) som jag berättar om senare, ska i alla fall bli jätteroligt! Ni kon jag hem för drygt en timma sen och sen dess har jag varit lite social och varit inne på daatorn, hehe:)
Ja, nu vill jag kolla på min film! Hörs senare!
PUSS ALVA♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0