Spottaspottaspotta


Riktigt mycket snö ut, gillagilla!

Helloo! Har haft två jätteroliga dagar! Igår var det som sagt bara en vanlig lektion och vi fick sluta tidigare. Jag var och toppade håret och efter fixade jag lite julklappar och en annan sak med mamma. Har nog aldrig varit så sent ute med julklappar, har typ hälften kvar! På kvällen kom i alla fall Felicia och Anna hit med Wii och lite spel och vi hade spelkväll! Så sjukt kul! Somnade på varandra i soffan vid två och blev väckta när bror min kom hem. När vi vaknade i morse fortsatte vi med Mari cart (världens roligaste spel!) och bakade pepparkakor. Två riktigt roliga dagar alltså! Bilder kommer sen.
Tror det bara blir en lugn kväll med familjen idag. Ska spela lite bilspel också, haha.
Kram Alva

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Sv: haha Lova fråga också men ni behöver inte köpa något! <3 annars något billigt smycke eller något annat, jag blir glad för vad som helst! ;) kram <3

2010-12-11 @ 17:47:25
URL: http://wintertime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0