Some day I want to wake up in the middle of the night, just looking on the stars and feel free from everything




Heej! Igår eftermiddag kom jag hem efter några sköna och slappa dagar hos mormor och morfar. Träffade sedaan Sara och sov hos henne, missade alarmet imorse men kom ändå iväg till ett ganska fullt forum för att kolla rea. Hittade en lite grej, inte rea dock, haha! Det var mysigt att träffa den tjejen igen i alla fall!
Efter jag kom hem har jag fotat mina julklappar (glömde såklart två stycken, haha) så dem kommer upp en och en, då och då den närmaste veckan. Har haft en sån himla bra jul med så otroligt bra presenter!
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen kolla på ett avsnitt GossipGirl (fick första säsongen i julklapp, glaaad tjeej!!!). Vi hörs efter det, kraaam Alva♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0