M utan M


Bild som togs tidigare idag när jag var ute en snabbis.. :)

Hello!
Sara här, som det inte varit på väldigt länge. Ska inte sitta och ge massa anledningar men jag har varit sjuk och inte haft ork till att skriva. I söndagskväll var jag uppe på natten och hade jätte ont i halsen därför var jag hemma i måndags och inte tränat på hela veckan för det har inte velat släppa helt. Men nu så är nästan allt bra så på söndag blir det träning!

Denna kväll som alla andra kvällar har jag ägnat åt massa läxoooor! So prov har vi nästa tidag :S
Innan jag somnar ska jag också läsa igenom hela myten som jag inte har gjort en också som det också är någonting på fredag nästa vecka. Trååkkiigt!
Sovgott iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0