Julklappar,små saker & från Julkalendern!



Tänkte visa er massa sånt som jag vi/jag har köpt/fått den senaste månaden som jag inte visat än! :)
Allt fick hamna på samma bild för jag orkade inte ta kort på varje grej ;)

1. Ny väska som kommer från HM. Köpte den för 175:- kostade egentligen 249:- tror jag.
2. Julklapp från Felicia & Alva! En jätte sin och super kanon mysig halsduk från Zara! TacckkkkK!
3. Hehe, halstabletter. Köpte den idag så dem fick vara med ;) Vet ej hur mycket dem kostade :P (Äntligen såna som du hade Lova :P )
4. Fotkräm som kommer från BodyShop. Fick den av mamma i presentkalendern förra helgen! Vet inte priset.
5.3 par örhängen från Ur&Pen. På rean för 29 kr.
6. Julklapp till Niko, från Alva,Lova & mig! :) Hemmmliiis!
7. Från julklappskalendern i söndags. Ett halsband som jag hade önskat mig i julklapp! :D Från JC vet jag att det är ;)
8.Film som jag ska se på ikväll. Pappa och jag köpte den idag på Konsum. 59:-
9. SUPER fint armband från Bischan ;) Fick det av Lova idag i julklapp! Taaackkkkk!

KRam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 01:35:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0