Homework and some more homework



Heej! Känner att jag har haft en väldigt hurtig dag idag! Först 3 timmars gymnastikträning direkt följt av 5,5 km längd. Det jobbigaste var väll att jag fick staka i nerförsbackarna.... Asbra, haha! Sen jag kom hem har jag faktsikt bara pluggat, och det jobbiga är att jag bara har gjort en grej. Fatta att jag har skrivit 8 sidor anteckningar! Fast det känns coolt, kan SO:n ganska bra och jag har ju kollat på ett (helt sjukt bra) avsnitt av Gossip Girl.
En vanlig vecka kvar (eller vanlig, två prov och en riktigt jobbig redovisning) i skolan. De flesta julklapparna är köpta i alla fall. Känns bra!
Kul att jag bloggar typ en gång om dagen, fast jag ska bättra mig, lite i alla fall. Det har bara varit en helt galen skovecka och nu blir det en till. Nej, nu ska jag göra en liten spurt med NO:n innan jag sover.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0