Have you ever thought about that it's pretty weird to have a tree inside?

Tjoo! ÄNTLIGEN JULLOOV! Här hemma börjar det bli riktigt julstämning också. Igr blev det ingen gran, utan, som sara sa, mellan&lågstadiets julavslutning (gud vad jag längtar tillbaka, det var alltid så himla roligt!).
Efter våran avslutning idag kollade vi (än en gång) på låg&mellan avslutningen innan vi gick hem och hade lite julklappsutdelning. Jag har fått så himla fina grejer! Ska vi er senare, men tack så otroligt mycket Sara och Lova!
Nu blir det i alla fall av att klä granen! Vi har ganska ful gran, haha. Det är tydligen grankris iår, (vilket jag tyckte var väldigt kul, det är min humor, haha!) Men den blir säkert fin när man fått upp lite pynt!

TTYL ♥


So alva style, hahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0