Freedag!


De sista julklapparna!

Nu är jag dödstrött! Den här fredagen har varit JÄTTE rolig!
Sista lektionen i skolan såg vi på I taket lyser stjärnorna och åt allt som Lova, ALva och jag köpte igår efter skolan. Kladdkakan orkade vi inte äta upp ;)
Men sen direkt efter skolan åkte jag tillsammans med Alva och Lova in till Forum och köpte ännu lite fler julklappar. Nu tror jag att allt verkligen allt är klart, kanske något mer till Mormor, men sen är allt klart!

Vid 18.00 åkte Alva och jag till Fanny och kom hem för drygt 1 och en halv timme sen tror jag. har slått in alla julklappar nu också och nu ska jag upp och sooooova!
Imorgon är det upp tidigt och åka till nackasporthall och sen är det avslutning och uppvisning med gymnastiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0