25 December 2010

Är helt slut känner jag nu. Sitter i sängen och tittar runt på massa bloggar.
Min julhelg har varit jätte bra, fick fina fina grejer igår av min familj och släkt. Visar det senare! har haft med mig kameran fast jag har inte tagit en ända bild från idag eller igår ;) hehe, men jag har lite andra bilder som jag lägger upp från i onsdags.

Imorgon ska jag.. ehh vet faktiskt inte vad jag ska göra, men sen på kvällen ska jag  & Alva vara med varandra och ha kuuul med våra nya grejer ;) hehe, också sover någon hos den andra.

Sen under lovet vill jag bara göra så mycket roliga saker som möjligt och, jag vet inte bara haa så kul som möjligt!

Hoppas eran jul har varit kanon! Ett helt år kvar till nästa julafton :/ Men det går säkert fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0