2010 - 12 - 29


Bild från Ramundberget 2009-2010. Tagen av Pappa.

Helloo! Pigg tjej här. Sov 12 timmar inatt och sen har jag bara kollat Gossip Girl med Sara. Har fått henne att fastna också, yeaah! Efter att ha kollat en grej i stan åkte jag bara hem igår, var så himla trött att jag inte orkade göra någonting, så det blev bara ligga i soffan och halvsova hela eftermiddag/kvällen. Men det var ganska skönt, det är ju ändå lov:) Nu är det dags för mat och sen ska jag sätta på en film. Imorgon eller i övermorgon kommer farmor och faster hit för minijul och nyårsfirande, trevligt!
Vet inte när vi hörs, men ha det gott och kanske Gott nytt år!
Kram Alva ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

guud vilken fiin bild :O<33

2010-12-30 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0