Tjeeena :)


Stranden från Turkiet!

Heej :)

Var ett tag sen jag skrev men jag har kommit av mig lite eller vad man ska säga :P

Har varit i skolan idag som alla de senaste dagarna. Har vart en bra dag!
Cyklade hem då vi slutade vilket var 14.05 och påvägen träffade jag Becca och Ida. Pratade och skrattade lite med dem innan jag strax skulle svänga av i och med att jag träffade dem ungefär utanför mitt hus, lite längre upp på gatan. ;P
Har gjort lite av läxorna också och nu sitter jag framför datorn. Mamma kommer nog strax hem och då ska vi åka först kort till Forum för hon ska hämta ut sin nya telefon och sen ska vi och hämta upp Mormor och Brittan som väntar på stationen :) Det ska bli jätte kul att träffa dem!

Ha det bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0