Som om...


Godmorsning!


Har suttit framför datorn sen jag vaknade i ca 1 timma. Ska nog strax äta frukost tilllsammans med de andra :)
Smarrigt!

Idag ska vi nog iväg ut till Siggesta. Solen skiner men jag vet inte hur varmt det är ute. Men tror det blir jeans eller strumpbyxor i alla fall ;)

Tänkte visa er en hatt jag beställde från HM. Eller mamma beställde den igår. Men så fort sen kommer in så tar den slut på några minuter. Ska kolla ifall den är inne nu. Annars får ni se då jag får hem den ;)

Hörs senare! KRAaam!

Kommentarer
Postat av: Ravnjohanne

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-29 @ 13:50:10
URL: http://ravnjohanne.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0