School´s cool



Hellu fellas, Alva här!
Guud vad det blev stressigt imorse. Försov mig till hel och fattade inte riktigt då vad klocken va så jag la mig och kollade på TV, men på något konstigt sätt kom jag ändå i bra tid, haha.
Här hemma tänkte jag ta itu med matteläxan så den är gjord, ta det lungt och sen vid 7 blir det träning. Imorgon ska jag nog iväg till staden med Lovisa, Rebecca, Idag och Inez eller så ska jag vara med Inez. Ska bli roligt. Vi har hamnat i olika klasser så vi har knappt träffats senaste veckan.
Tänkte på en annan grej... aaah, så jobbigt när man inte kommer ihåg men det får bli någon annan gång.
Nu blir det macka och kanske en power nap i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0