Sådära ja!


Söt Hedda!

I´m back! Hämtade min kebabpizza och satte mig här igen eftersom att vårat matbord är överbelastat. Pappa bestämde sig för att rensa alla papper och sånt så det är proppfullt med det över hela köket. Hehe.
Back to forum. Vi uppträdde 3 gånger med samma dans. Träffade lite folk jag kände, sprang runt barfota i forum och passade inte riktigt in bland märkeskläderna. Som jag sa, kul men väääldigt pinsamt!

Såklart när allt är klart ringer jag pappa som skulle hämta mig. - Jaa, jag är på mediamarkt, säger han lite borta. Det betyder att han inte bara strosar runt eller verkligen kollar noga på saker som han tänker köpa. Jag gick och köpte en smoothie och gick sedan upp till honom för att släpa iväg han. MEN (som Tony brukar säga), han skulle faktiskt köpa en kamera, jag vr defenitift på! Det blev en mattsvart Canon IXUS 130. Ska testa den snart och då får ni se såklart! Jag är superglad!

Vätskebrist fick jag såklart så huvudet dunkar även fast jag hällt i mig massa vatten, därför blir det inte så mycket dator ikväll.
TTYL♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0