Fångarna på fortet


Bild från fåfängan i söndags

Hej! Sitter framför stora datorn med hög musik och fångarna på fortet som väntar på att jag ska komma tillbaka, höhö. En lugn eftermiddag har det verkligen varit! Efter att vi slutade skolan vid 15.30 gick jag hem till Inez som hade slutat typ 1,5 timme före mig, lyckosten! Vi hade några mysiga timmar framör TV:n, datorn, matbordet och varandra om man kan säga så, hihi. Det roligaste med oss är att när nån drar ett skämt spinner vi vidare på det och går och pratar i skämtet aslänge, dör! Men min IndyInez är världens bästa tjej!
Ikväll ska jag gå och lägga mig riktigt tidigt så jag är lite pigg till imorgon, det senaste dagarna har jag varit på gränsen mellan sovande och vaken hel tiden, hehe. Men helt sjukt vad veckan har gått fort, om 2 dagar är det helg ju. Skolan är bra, riktigt bra till och med. Klassen är superb och allt nytt som skåp, kompisar, raster, lektioner mm är mer elr mindre roligt! Känns bra för det kommande tre åren.
Nu måste jag skynda mig tillbaka till Fångarna på fortet så jag inte missar allt för mycket.
Tusentals kramar från Alva♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0