En nya vecka!


Hejsan!

Ny vecka igen! Dagen började med en skön sovmorgon. Började 9.30 vilket var jätte skönt. Kunde ta riktigt god tid på mig i morse. Men det kändes också lite tråkigt för att Mormor och Brittan åkte hem idag också :/
Jag träffar så sällan dem i och med att dem bor drygt 50 mil härifrån. Så det var riktigt tråkigt.

Resten av dagen var bra. Sista lektionen hade vi gympa. Jag cyklade hem direkt efter och duschade hemma i stället, skulle ändå duscha då jag kom hem så det kändes lite onödigt :P Om någon undrade.

Nu är jag ensam hemma och ska göra i ordning lite nudlar till kycklingklubborna och sedan ta och äta det.
Sen så blir det nog att titta på Fångarna på Fortet :)

Ha det bra! Kraaam Sara

(Har inga bilder på den här datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0