Bowling


Bild från Google

Om några minuter ska jag tillsammans med Marcus och Mamma åka och spela bowling!
Det ska bli jätte kul för det var ett bra tag sen jag spelade det.
Jag tar med mig kameran så förhoppningsvis kommer det upp lite bilder senare.


 Idag har vi ju varit och badat i stort sett hela dagen. Vid Södersved som jag skrev i ett annat inlägg.
Jag badade ingenting förutom precis innan vi skulle gå så gick jag ner till vattnet och tog bara ett simtag och sedan upp igen. Jag ville bara svalka mig lite innan vi skulle hoppa in i en kokhet bil. Jag vill som sagt inte få ännu mer om i halsen :/

Då vi skulle åka hem så gick Mamma och jag in en snabbis på konsum för att köpa lite småsaker och då träffade vi på Indy! ♥ :P

Hörs mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0