Before and after


Före jag stack ut och sprang. Ni kan ju bara tänkte er hur underbart fräsh jag var när jag kom hem, haha!

Blev i alla fall ungefär 3,5 km joggning med 2 intervaller i slutet. Det var riktigt skönt och duktiga jag gjorde till och med styrka efter (lite sit-ups, hahh)! Nu ska jag ta en härlig dush och sen sooova för att ens vara i närheten av att orka upp i morgon vid 06.30! Har ni tänkt på att det låter mycket tidigare med t.ex 06.30 än halv sju!? Jag skrev halv sju först men ändrade, haha. Det kanske bara är jag som tycker, eller?

Men jag säger faktiskt godnatt nu! Jag ska lägga upp garderoben och allt nytt, det kommer, det kommer.... ;)
Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: haha, jorå :) det är bara att öva!

Tack igen!

2010-08-23 @ 22:13:50
URL: http://saracm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0