07.02.36


Störtsköna människor!

Godmorgon!
Har precis gjort lite frukost till mig själv så nu passar jag på att skriva lite här. Vi börjar 8.15 idag så jag ska dra iväg typ 10 i, alltså är det ingen tidsbrist. Dagen börjar med första NO/Tk lektionen och slutar med något annat, hehe. Efter skolan får jag och Sara inprincip springa hem och äta lite mellis innan vi springer iväg till bussen igen. Det är träning det handlar om, haha.
Och på tal om något helt annat. Vad är det för väder??! Var tog solen från igär vägen igentligen, idag är det ju nästa jacka, mössa och halsduk-väder, nästan!
Mamma sa också att det stått i tidningen att ´´idag kommer hösten``elr nåt sånt. Bajs.

Kramar Alva♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0