You left me

Lägg märkte till att nedersta grenen följer helsa Saras ben och fot!:)

GodMorgon allesammans!

Idag vaknade när jag drog up gardinerna var det ingen sol! Hoppas den inte har bjudit klart på sig själv och kommer fram senare! Ja, såg precis att det skulle bli +11 idag! Hoppas det är så.

Sitter och äter frukost och ska snart göra mig iordning. Vid 10 i kommer Emma förbi och så cyklar vi mot skolan. Första lektionen är franska följt av gympa och sen är det bara vanliga lektioner. Föresten fick vi tillbaka engelskatestet igår och jag blev jättenöjd:P Trodde helt seriöst att jag skulle ha massor av fel!:D

Men nu ska jag borsta tänderna och packa franskaböckerna!

KRAM ALVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0