When I am with you


Bild från när jag & familjen var på middag hos Sara:)

HejHejHej!

Sitter för ovanlighetens skull vid matbordet och inte i soffan. Har laddat in bilder från mobilen och hittade dessa. Haha:P En tradition när jag och Sara umgås är att ta lite stekiga & sexiga bilder! Såklart:P Haha:D That´s us!
Egentligen borde jag nog sitta med läxor nu, me det är ju så tråkigt! Men jag har bestämt mig för att göra lite av matten, engelskan och lägga in franskan på internet. Det räcker gott och väl;)
Är hungrig och kände att det började lukta mat i huset. Gott! Luktar lite lax och citron (jag ser inte alls vad mamma dukar fram, nejnej!) och det är gott!
Nu blire att äta den där maten också, nu vet ni vad jag ska äta till middag så ni blir glaá!
KRAM ALVA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0