Vad jag fick med mig hem från Sickla

Idag var ju jag, Marcus och Mamma iväg in till Globen City. Där köpte jag tre tavlor som vi har satt upp på väggen i mitt rum. Blev super duper nöjd! Jag läger upp en bild på hur det ser ut imorgon efter träningen, ifall ni kanske vill se. Efter vi hade varit i Globen åkte vi ju vidare till Sickla. Där köpte jag ett linne. Har kollat på det ett tag fast det har inte blivit av till att köpa det men nu var tiden inne. Hade ett presentkort på Gina sen i julas som jag inte har köpt upp allt för så jag behövde endast lägga till 29 kr. Fast det bjöd mamma mig på :)                                           
Nu på kvällen har vi ätit god mat och spelat Buzz. Vi köpte ett nytt spel som vi hade spelat tillsammans med Ida och Viktor då vi var nere i Marstrand. Både Marcus och jag tyckte det var jätte skoj så vi gick in på Game Stop då vi var iväg idag och skulle se ifall det fanns. Men det fanns varken i Sickla eller i Globen men vi hittade ett annat mycket liknade spel. Så det fick det bli istället. Men det var minst lika kul tycker iallfall jag :) 
Nu ska jag göra i ordning mig och sedan hoppa i sängs för imorgon bitti är det träning. Ska bli roligt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0