Up in the air




Bonjour!
Efter att ha gått igenom franska och engelska känner jag mig såpas duktig att jag får göra lite vad jag vill:P När jag kom hem från Sara satt jag lite framför datorn, åt middag och nu har jag allstå gjort läxan också. Perfekt! Tänkte tae n liten dush och sen dra mig mot min sköna säng (misstolka inte nu:P) och sova. Även fast jag har sovit ganska mycket de senaste nätterna är jag grymt trött, haha:P Men nog om det!
Imorgon blir det som vanligt en kort onsdag med endast 4 lektioner. Engelska, SO (tror jag), NO och slöjd. Tjejerna har syslöjd just nu och jag tillsammans med Sara håller på att göra två lapptäcken som ´´hänger ihop``. Kul!
Nej, nu ska jag dra mig mot dushen så jag önskar er en god nat!
KRAM ALVA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0