Trött !

Så nu har jag och pappa fixat i ordning mat tills imorgon. Det fick bli någon macka med olika godsaker på. Kommer bli smarrigt! Imorgon ska vi ju som sagt iväg till Velamsund och göra någon " Sol, vind och vatten " grej. 
Hoppas det blir kul iallafall! Vi slutar någon gång runt 12 tror jag och då kommer pappa och hämtar upp mig också åker vi vidare till Örebro. Där ska vi vara över valborg! KUL!
Efter skolan idag så cyklade Lova och jag snabbt hem till mig där vi kollade i brevlådan och öppnade brevet om klasserna i 7:an. Jag blev mycket nöjd med min klass! Kom tillsammans med Nikolina,Lova,Alva och Ida K från min nuvarande klass! Så jag är glad! Tycker det är tråkigt att det är många som inte verkar vara så nöjda över sina klasser och det är ju synd :/ Men det kommer bli bra tror jag i vilket fall som helst! Hoppas man på ! 
Vid fem så var det träning i Nacka. Gick ganska bra idag. var nära på att ställa en och en halv skruven men det ville inte dag heller :P På slutet hade jag och klara vattenflaska fight. Jag vet inte riktigt vem som vann, men vi kan väll säga att det var jag så blir alla glada! Eller hur Klara :P
Nej, nu är jag trött så jag slår igen datorn och borstar tänderna och sedan så blir det väll att sova! 
KRAM SARA! 

Kommentarer
Postat av: Klara

haha, aldrig! jag vann stort :P förrästen fick jag ju extra poäng för att jag fick en fullträff på Iulias huvud, haha ;) <3

2010-05-01 @ 18:19:27
URL: http://klaraaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0