Today

Hejsan!
Idag har vi tillbringat dagen tillsammans med Meja och Malin! ♥ Sara och jag cyklade till skolan och sedan tog vi bussen till Gustavsvik! De mötte upp oss i skogen sen gick vi hem till Malin. Vi tittade lite på gympa filmer och spelade tecknet!
Alva och jag KROSSADE de! haha kanske tog i lite som jag och Meja brukar göra! :P
Det blev även årets första hopp på en studsmatta! Vilket var kul! Efter ett tag skulle Meja hem och då fortsatte vi andra hoppa lite innan vi gick in och spelade lite rat on run! :D Roligt! Vi kollade bussarna och såg att vi var tvunga att gå. På vägen ner blev det lite FAIL! Haha:P

Nu sitter vi hemma hos mig med Lova och ska börja göra oss i ordning inför kvällen. Då blir det partyyy:P
KRAM ALVA ♥







Dagen var rolig!

http://cooolaste.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Meja<3

Vi KROSSADE er!!! ;)<33

2010-04-18 @ 12:29:55
URL: http://skittcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0