Tidigt godmorgon av Sara medan Alva sover

Morsning !
Nu har jag nyss vaknat. Först kände jag att jag skulle somna om men det gick inte jag var såpass pigg även fast vi inte somnade fören klockan 1 igår. :P
Som sagt ligger Alva fortfarande och sover, vill inte väcka henne än så jag passar på att göra ett litet inlägg. ♥

Idag tänkte Alva och jag dra in till stan och kolla i lite affärer och kanske se på bio! Fast vi vet inte riktigt ifall det blir någon bio. Vi har inte kollat på några biljetter än.

Ikväll blir det myysssa hemma med mamma  framför tv:n ♥

Men nu ska jag ta och väcka Alva Palva, också köka lite frukost !

Ha en bra dag, vi hörs strax igen !
PUSS SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0