The first and last day




Fina vänner men en fråga bara, vad gör du på andra bilden Kickan ? ♥ HIHI

HejsanHejsan! Påsklov, va sägs om det! Perfekt säger jag! :D

Nu ligger jag i sängen och bloggar, hehe, men gör ingenting annat. Kanske ska gå ner och kolla på Slumdog Millionaire. Har inte sätt den än;)
Imorgon bitti bär det av mot Götaland och mormor och morfar. Ska bli härligt att komma dit. Var lite för länge sen! Dem har en bondgård så det är alltid lika mysigt att gå ut till hästarna och katterna, eller kolla till fåren:P Men de sistnämnda kan vara lite läskiga:p hihi! En tradition där är att alltid baka så man får väll pressa in båda kaka och massor av påskgodis i stackars (tursamma?!) magen i helgen, haha:P Som ni förstår blir det såklart påskägg att leta efter.

Nu ska jag lägga fram kläder jag ska packa till imorgon. Men det brukar inte bli så svårt. Mjukisbyxor, några tröjor, tjocktröja och pyjamas. Man behöver inte precis vara finklädd där:P
Ska säga grattis ännu än gång till Felicia som fyller 14 år idag! Kika in på hennes blogg vettja!

KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Felicia Issjö [ F o t o b l o g g ]

Taack så mycket! :)

2010-04-01 @ 22:01:24
URL: http://feelize.blogg.se/
Postat av: Kicki

Snygga bilder där ;)

Miss ya <3

2010-04-02 @ 15:03:01
URL: http://granite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0