Shopping

Kom nyss hem från Forum, var där med Alva ett tag. Självklart checkade vi läget inne på Cubus där både Alva och jag hittade en massa fina saker! Fick med mig en blus därifrån som strax kommer upp. 
Vi fortsatte in i lite andra affärer, var nära att köpa en väst eller vad man ska kalla det. Har provat den förut men då var den i XS och nu fanns den bara i S också var den på halva priset men jag kände att den var lite för stor, så kanske en annan gång! Who knows :P 
Fick iallafall  med mig två tröjor från Gina också som kostade båda 49:-. Kommer även upp här nedan. 
Ska strax äta tror jag, mamma fixar med maten nu. Ikväll vet jag inte vad som väntar men slänger säkert in något mer inlägg senare! Ses då ♥
Lite suddig, men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0