Saran och Inez

Redigerad i Iphoto

Tjabba Tjena Hallå!

Denna soliga dag har jag spenderat med Inez. Vilket betyder att jag har haft det väääldigt roligt:P! Hon kom hit runt 12 och då åt vi lite lunch och sen tog vi med Santos ut i solen. Vi gick en bit och sen när vi gick förbi min gata igen så ville Santos hem så vi lämnade honom och gick vidare. Pratande om allt mellan himmel och jord! ;) Mycket skratt och även seriöst snack, vilket är ganska ovanligt för mig och Inez. Jag brister ut i garv hela tiden när jag är med den tjejen! :D Härligt värre!
När vi kom tillbaka installerade vi Sims 3 sammtidigt som vi spelade rebubble och sen körde vi sims ett ganska långt tag, haha:P Helt plötsligt var ju klockan 6 och Inez skulle hem, haha:P

Sen pratade jag med Sara och bestämde att Sara skulle komma hit och sova här:) Narre:P Nu är hon här så jag tänkte umgås lite med my girl;) hhaa:P
KRAM ALVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0