Saker som fick bli mina !

Heej! 
Idag har Alva varit riktigt duktig på att uppdatera vilket inte jag har varit! 
Denna söndag har jag spenderat tillsammans med min pappa på stan, vi har kollat i massa olika affärer och så åt vi lunch. Vi åt på någon restaurang buffé. Där fanns det bla sushi, så jag fick äta så mycket sushi som helst vilket var ett paradis :P nej men väldigt gott var det! 
Jag fick med mig lite saker hem. Ska visa det här nedan. Var riktigt nära på att köpa ett par skor inne på scorett som var på alhav priset och då kostade dem 250:- som var jätte snygga, lila var dem. Men det får bli en annan gång.
Båda två kostade 49:-
KRAM SARA

Kommentarer
Postat av: c:an

ooj, billigt för att va så fina :o

2010-04-18 @ 18:01:00
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0