Påskafton

Godmorgon igen!

Förlåt att det inte blev någon mer uppdatering igår. Först var vi ju iväg hos mina kusiner och vi kom hem vid kanske 6 halv sju och då skulle Marcus visst ha modemet så jag hade ingen tillgång till internet och han satt vid datorn nästan fram till kl. 8 och då började vi talang och sedan solsidan så, ja där har ni förklaringen till att jag inte har bloggat! :P
I vilken fall som hest, nu ska vi strax äta frukost här nere i bohuslän, har alldeles nyss varit ute och letat efter påskägg. I mina påskägg låg det 100 kr och tre trisslotter i och med att jag inte får äta godis.
Jag vann 25 kr på en av trisslotterna! jippie!
Senare fram på dan ska vi iväg in till Kungälv och kolla lite i några affärer och sedan kommer det några släktingar hit som vi ska äta påskmiddag  och elda påskbrasa med. Så imorgon om jag inte hinner idag så kommer det nog upp några bilder.
Det är ungefär det som kommer hända idag! Får se ifall det kommer in någon mer inlägg lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0