NoNoNo



HejHejHej!
Kom (nästan) precis innanför dörren med en kasse i handen. Åkte till forum med min underbara Sara som sällskap och vi kollade Cubus som hade rabatt på allt och sedan lite andra affärer. Jag som har tänkt att jag verkligen ska spara till London kunde inte hålla mig inne på Cubus så jag fick med mig två fina saker hem. Sen kom vi till Gina Tricot och ser att dom har en stor vårrea med massor av kläder som jag har kollat på för 49 kr. Men ut från affären går jag stolt för jag kunde hålla mig från att köpa någonting:P Haha:D De kommande 2,5 veckorna kommer bli svåra! HAHA:P
Hemma har jag bara kollat igenom de nya inläggen på bloglovin. Pappa var skyldig mig lite pengar som han skulle sätta in på mitt konto. Det var ca 240 kronor. Men så säger han att om jag går en jättekortis med Santos imorgon eftermiddag skulle jag få lite extra. Och vem går inte en liten promenad för 40 kronor:P Perfekt!
Nu ska jag hälla upp ett stort glas med något att dricka. Håller på att törsta ihjäl!:D
KRAM ALVA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0